Mods Folder... click here for more!


Want to send a gift to our baby? Here's our Baby Shower List

Amazon link - https://goo.gl/niYfxj

Do not forget to follow me on social networks. I will thank and show all the gifts / donations, indicating each of you and showing what has been offered <3

Donate option available here in the blog.
As a way to thank the donation (only for donations because I can not do the same on Amazon), at the end of the paypal operation you will be forwarded to the download, through Mediafire, for my folder Mods. Do not close the browser before downloading. The folder has almost 10GB.

There is no minimum value for the donation and the availability of the Mods folder is just my way of thanking you.
The Mods will still be available for download through my houses on Youtube, the difference is that the folder has more Mods - much more!!!

Thank you so much for all your love and support. You are the best...

*******************************************************************************************************

Quer enviar um presentinho para a nossa bebé? Aqui está a nossa lista do chá de bebé.

Amazon Link - https://goo.gl/niYfxj

Não se esqueçam de me seguir nas Redes Sociais, eu irei agradecer cada prenda e cada donativo, indicando a pessoa e mostrando a prenda <3

Opção de donativo disponível aqui no blog.
Como forma de agradecer o donativo (apenas para donativos porque não consigo fazer o mesmo na Amazon), no final da operação do paypal serão reencaminhados para o download, através do Mediafire, para a minha pasta Mods. Não fechem o browser antes do donwload. A pasta tem praticamente 10GB.

Não existe valor mínimo para o donativo e a disponibilização da pasta Mods é apenas a minha forma de vos agradecer. 
Os Mods continuarão disponíveis para download através das minhas casas no Youtube, a diferença é que a pasta tem mais Mods - muito mais Mods!!!

Muito obrigada a todos pelo vosso carinho e apoio!!! You are the best....

With Love,
Dinha

8 comments

  1. Love your style and your youtube one of my favorites tysm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much my dear Maleila <3 Your words make me so happy <3

      Delete
  2. Hi, Im so happy when I watch your channel. I want you cc mod folder, how can I take it? Thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you make a donation here on my blog (no matter the value) you will get almost 10GB of my Mods Folder as a thank you :) After confirming the donation do not close the window because it will be redirected to the download.

      Delete
  3. Olá Dinha. Gostaria de te enviar uns miminhos para a tua bebé, tens caixa postal ou maneira de eu te poder enviar as coisinhas? ass:Cátia Nunes/CatSimmer07 Beijinhos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olá Cátia. Obrigada. Não tenho Caixa Postal mas agora deixaste-me a pensar nisso :) Vou enviar-te uma msg através do Facebook. Bj***

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you so much sweetie :)Your comment makes me so happy <3

      Delete